Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Dostawa
Aqua Nova NSL-300 - belka T8 28.6cm, 9W PL ze świetlówką

Aqua Nova NSL-300 - belka T8 28.6cm, 9W PL ze świetlówką

39,00 zł
Aqua Nova NSL-300 - belka T8 28.6cm, 9W ze świetlówką  Belki oświetleniowe Aqua Nova - T8. • Nowoczesna wąska aluminiowa obudowa • Prosta instalacja i obsługa, możliwość regulacji szerokości • Zabezpieczenie świetlówek przed bryzganiem • NSL- belki…
  • Ilość produktów: 4332
  • Ilość kategorii: 136
  • Ilość promocji: 0
  • Ilość nowości: 0
  • Aktualnie klientów na stronie: 46
  • Sklep odwiedziło: 21973117 klientów
  • Sklep działa od: 03-07-2009
Twój koszyk jest pusty ...

Dostawa

Szkła ( akwarium, terrarium ) nie wysyłamy !
Zamówienia
 są realizowane w trzech wariantach:

1. wysyłka przez Poczta Polska - przedmioty o standardowych wymiarach, paczka do 25 kg. wg cennika - do każdej paczki doliczne jest 4zł kosztów logistycznych ( koperta, pudełko, pakowanie, dojazd na pocztę)
2. Odbiór własny w Częstochowie ul. Słonecznikowa 6b ( za M1 ) bez kosztów wysyłki lub dowóz do klienta na terenie miasta - 12zł.
3. Wysyłka kurierem GLS - przedmioty o wadze do 30kg, dostawa na następny dzień roboczy tylko 20,91zł.
Towary zostaja wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu.
Paczki sa pakowane i wysyłane do godziny 13.00. W przypadku zaksięgowania wpłaty po 13.00 paczka zostanie nadana w dniu nastepnym.
Koszty wysyłki i dojazdu pokrywa kupujący.

Jeśli przez 2 dni nie będzie kontaktu mailowego z kupującym w celu ustalenia szczegółów zamówienia - jego zamówienie zostaje anulowane.

 UWAGA: Akwamaniak zapewnia, że każdy towar, opuszczający magazyn, jest pełnowartościowy. Dokładamy też wszelkich starań, aby w takim samym stanie dotarł do klienta. Prosimy więc sprawdzić w obecności kuriera przesyłkę, opakowanie i zawartość, czy jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół szkody, podpisany przez kuriera oraz Państwa, jest jedynym sposobem na dochodzenie ewentualnego odszkodowania od firmy kurierskiej z tytułu zniszczenia lub zagubienia towaru. Bez protokołu szkody nie ma podstaw do uznania reklamacji dotyczącej braków lub uszkodzenia fizycznego podczas transportu.

W razie pytań proszę o kontakt mailowy

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Produkty dostępne do sprzedaży znajdują się w dziale WYPRZEDAŻ i tylko te można dodać do koszykal
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką prywatności.
  Polityka Prywatności.
Informacje cookies