Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin
Aqua Nova NSL-300 - belka T8 28.6cm, 9W PL ze świetlówką

Aqua Nova NSL-300 - belka T8 28.6cm, 9W PL ze świetlówką

39,00 zł
Aqua Nova NSL-300 - belka T8 28.6cm, 9W ze świetlówką  Belki oświetleniowe Aqua Nova - T8. • Nowoczesna wąska aluminiowa obudowa • Prosta instalacja i obsługa, możliwość regulacji szerokości • Zabezpieczenie świetlówek przed bryzganiem • NSL- belki…
  • Ilość produktów: 4330
  • Ilość kategorii: 136
  • Ilość promocji: 0
  • Ilość nowości: 0
  • Aktualnie klientów na stronie: 3
  • Sklep odwiedziło: 22284334 klientów
  • Sklep działa od: 03-07-2009
Twój koszyk jest pusty ...

Regulamin

Zasady kupowania w sklepie internetowym:
Jak działa i na czym polega sklep internetowy - http://www.pl.wikipedia.org/wiki/Sklep_internetowy

1. Zamówienia staramy się realizować w ciągu 3 dni roboczych ( jeśli towar jest dostępny) i dlatego prosimy o odpisywanie na maile wysyłane z systemu w celu ustalenia szczegółów zamówienia. Zamówienia na rośliny realizujemy do 14 dni.
2. Odbiór osobisty : Zakupiony (zamówiony na stronie www sklepu) towar można odebrać osobiście w Częstochowie przy ulicy Słonecznikowej 6b - za M1 ( po otrzymaniu potwierdzenia dostępności towaru i umówieniu daty i godziny odbioru
Prosimy nie przychodzić do sklepu zaraz po złożeniu zamówienia - nie wydajemy towaru który nie został przygotowany i nie zostało wysłane potwierdzenie możliwości odbioru towaru..
3. Akceptujemy poniższe sposoby płatności:
 - gotówka przy odbiorze - odbiór osobisty
 - przelew na konto - wysyłka pocztą lub kurierem GLS
Przy zamówieniu proszę zaznaczyć czy ma być wystawiana faktura VAT.
4. Zamówienia do 30 zł. mogą być realizowane z opóźnieniem ustalanym z odbiorcą mailowo. 
5. O stanie realizacji zamówienia system automatycznie informuje mailowo.
6. Informacji na temat terminu dostawy nie udzielamy na GG i zamówień również nie przyjmujemy na GG ( tylko poprzez stronę sklepu)
7. Z racji charakterystyki produktów szklanych (akwaria, świetlówki, terraria szklane etc.) preferujemy ich odbiór osobisty. Wysyłka tylko i wyłącznie na życzenie klienta. Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia spowodowane przez firmę kurierską, na tego typu produkty.
8. Ze względu na prowadzoną sprzedaż odręczną w sklepie, stany magazynowe mogą nie być aktualne - będą potwierdzane po zamówieniu mailowo przed wpłata pieniędzy.
Status "dostępny" jest standardowym statusem, który jest nadawany przez skrypt sklepu każdemu produktowi. Umożliwia on dodanie produktu do koszyka i nie jest potwierdzeniem dostępności towaru !
9. Preferujemy wysyłkę roślin kurierem GLS - nie dajemy gwarancji jakości przy wysyłce Pocztą Polską.
10. Pokrywy, szafki i inne przedmioty wielkogabarytowe wysyłane są tylko GLS. Dotyczy to również innych szczególnych wypadków gdzie wysyłka Pocztą jest niemożliwa lub nieopłacalna. Zamówienia będą korygowane.
11. Zamówienia na akwaria, szafki i pokrywy przyjęte do środy realizujemy ( w miarę możliwości) w najbliższy piątek. Zamówienia złożone później, realizujemy w następny roboczy piątek.

Statusy zamówień
- zamówienie otrzymane - status taki ma zamówienie złożone przez klienta do momentu wpłaty na konto
- zamówienie zweryfikowane – zamówienie przeanalizowane pod kątem dostępności i możliwości zamówienia towaru – podawany numer konta do wpłaty
- zamówienie przyjęte - status po zaksięgowaniu wpłaty lub zaliczki od klienta
- zamówienie realizowane - kompletowanie towaru
- zamówienie zrealizowane - towar wysłany do klienta
- zamówienie anulowane - po 48 godzinach od złożenia zamówienia, przy braku wpłaty na konto lub braku kontaktu z klientem


Regulamin sklepu internetowego z dnia 01.01.2023
 
§ 1 Informacje ogólne
Sklep internetowy działający pod adresem  http://akwamaniak.pl  prowadzony jest przez firmę: PC-NET Rafał Latacz wpisaną do Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
NIP 949-136-66-07 , REGON  150333165
§ 2 Składanie zamówień
1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.
2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.
2. Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu za pośrednictwem sklepu internetowego poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu.
3. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
4. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.
5. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
W następnej wiadomości klient otrzymuje potwierdzenie dostępności zamawianego towaru wraz z numerem konta do wpłaty za zamówienie. Podane ilości towaru na sklepie mogą różnić się od stanów rzeczywistych ze względu na prowadzoną jednocześnie sprzedaż stacjonarną.
6. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.
§ 3 Koszty i termin wysyłki
1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
Sklep ma obowiązek poinformowania Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie.
2. Przesyłka dostarczona jest do Klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 4 dni). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).
3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku Klienta.
4. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep pokrywa koszt przesyłki zakupionych towarów. W przypadku gdy sklep pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru, od obsługi sklepu zależy jakim transportem towar zostanie dostarczony do Klienta. Klientowi pozostaje zawsze wybór skorzystania z innej odpłatnej formy transportu.
§ 4 Płatności
1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.
2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.
3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w ciągu 10 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.
§ 5 Rękojmia dla Przedsiębiorców
1. Sprzedawca zapewnia, iż dostarcza towar pozbawiony wad. W przypadku stwierdzenia wady, odpowiedzialność spoczywa na Sprzedawcy.
2. W przypadku stwierdzenia wady przedsiębiorca może żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady, lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży. Sprzedawca ma prawo niezwłocznie wymienić towar lub usunąć wadę. Sprzedawca może odmówić usunięcia wady, jeśli to przekroczy wartość zamówionego towaru.
Koszty wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca.           

3.  Przedsiębiorca korzystający z rękojmi, jest obowiązany dostarczyć wadliwy towar na adres sprzedawcy. Koszt dostawy pokrywa sprzedawca.
4. Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi istnieje w momencie kiedy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem dwóch lat do wydania towaru przedsiębiorcy.
Usunięcie wady lub wymianę towaru na nowy wolny od wad przedawnia się z upływem roku ale nie może się zakończyć przed końcem dwóch lat.
W/w terminie Przedsiębiorca ma możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży lub możliwość złożenia oświadczenia w którym domaga się obniżenia ceny z powodu wykrytej wady towaru.

Przy żądaniu przedsiębiorcy wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, czas na odstąpienie od umowy sprzedaży lub roszczenia obniżenia ceny rozpoczyna się dopiero z chwilą kiedy upłynie termin w którym sprzedawca ma obowiązek wymienić towar na nowy lub usunąć wadę

5. Wszelkie reklamacje należy składać w formie pisemnej na adres sklepu. Przedsiębiorca może dołączyć dokumentację fotograficzną reklamowanego towaru.
6.  Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do żądania reklamacji.

§ 6 Niezgodność towaru z umową
Reklamacja Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta

1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres info@akwamaniak.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.
3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 przedmiotowego regulaminu.
4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu.
5. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.
6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.
7. W przypadku wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
8. Konsument (klient) może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
§ 7 Zwrot towarów
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu.
2. Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić.
3. W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres info@akwamaniak.pl lub pocztową w formie pisemnej na adres PC-NET ul. Słonecznikowa 6B, 42-224 Częstochowa oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do ustawy prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy zamieszczonym jest jako
załącznik nr 2 do przedmiotowego regulaminu lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim.
4. W razie odstąpienia od umowy uważana jest ona za niezawartą, a konsument jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. Musi jednak ponieść koszt zwrotnej przesyłki towaru (tak wynika z wyroku Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości z dnia 15 kwietnia 2010 r., sygn. C-511/08).
5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. nawilżane chusteczki higieniczne;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. płyta DVD, z której została usunięta specjalna folia zabezpieczająca.
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – np. zamówienie ( wyprodukowanie przez producenta ) akwarium, szafki czy pokrywy w konkretnym wymiarze i kolorze na życzenie klienta; (podstawa prawna: art. 38 pkt 5 i 9 ustawy o prawach konsumenta)
6. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów i zwrócony zostanie koszt wysyłki najtańszej dostępnej formy dostawy oferowanej przez sklep dla zakupionych towarów.
7. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
8. Klient ma obowiązek zwrócić towary niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem.
§ 8 Zwrot pieniędzy
1. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod wskazany przez Klienta adres.
2. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę zwróconego towaru.
§ 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
1. Wraz z akceptacją regulaminu Klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów
marketingowych. Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.
§ 9 Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
2. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)
3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania Klienta droga elektroniczną.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 1
 
Zgłoszenie reklamacyjne
 
sporządzone w dniu ...............
 
1. Imię i nazwisko wnoszącego reklamację: ...........................................
2. Adres: ...........................................
3. Data dokonania zakupu: ...........................................
4. Nazwa towaru: ...........................................
5. Ilość zakwestionowanego towaru: ...........................................
6. Cena brutto: ...........................................
7. Dokument sprzedaży (w załączeniu) paragon / faktura nr: ...........................................
8. Dokładny opis wad i przedmiotu reklamacji: ...........................................
9. Data i okoliczności stwierdzenia wady: ...........................................
10. Żądanie reklamującego (naprawa towaru / wymiana towaru / zwrot pełnej ceny towaru / częściowy zwrot ceny towaru):
..............................................................................................................................................
Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów.
Towar odsyła Klient na koszt Sprzedawcy.
 
.......................................................
(czytelny podpis Klienta)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 2
 
Formularz odstąpienia od umowy
 
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
 
dane firmy
........................................................
........................................................
........................................................
email: ........................
 
 
Ja ..................................................................................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy * / świadczenia następującej usługi /usług *:
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
..............................................................................................
 numer zamówienia ..........................................
Data zawarcia umowy to ........................................................ ,
data odbioru ....................................................
Imię i nazwisko ............................................
Adres .......................................................................................
Data .........................................................................................
 
 
............................................................
(czytelny podpis Klienta)
 
Wypełniony formularz proszę wysłać na adres: info@akwamaniak.pl

Przejdź do strony głównej
ostatnio oglądane produkty
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Produkty dostępne do sprzedaży znajdują się w dziale WYPRZEDAŻ i tylko te można dodać do koszykal
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką prywatności.
  Polityka Prywatności.
Informacje cookies